loading...
۩۞۩ ...بهترین های 2014
آخرین ارسال های انجمن
احمد قاسمی بازدید : 475 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

ترانه: محمد ساسانی | آهنگ و تنظیم: مهدی افشار|گیتار :فیروز ویسانلو 

این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران میباشد.

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بگو من کجام

 

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Mehdi Ahmadvand – Bego Man Kojam

———————————————————————–———————————————-

متن آهنگ

دارم راه برگشت گم میکنم به بن بست رسیدم بگو من کجام
میخوام حس کنم باز نزدیکمی بگو از کدوم جاده سمتت بیام
من این روزا حال و روزم بده به هر کی که شد غیر تو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام مبادا تو هم رو بگیری ازم

                                          باید راهی سمت تو پیدا کنم که این تنها راه نجات منه
                                     میترسم یه روزی به سمتت بیام که پل های پشت سرم بشکنه
                                        میدونم میتونم که پیدات کنم میدونم دل من به این دلخوشه
                                        من هر جای دنیا برم باز هم یه حسی منو سمت تو میکشه

برچسب ها آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , آهنگ مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , تیتراژ شهر باران , دانلود آهنگ تیتراژ شهر باران از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ جدبد بگو من کجام از مهدی احمدوند , دانلود آهنگ جدید از مهدی احمدوند به نام ستاره , دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بگو من کجام , دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , دانلود موزیک جدید از مهدی احمدوند به نام ستاره , دانلود موزیک جدید بگو من کجام با صدای مهدی احمدوند , دانلود موزیک جدید مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , دانلود موزیک مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , سایت مهدی احمدوند , شعر آهنگ بگو من کجام با صدای مهدی احمدوند , شعر آهنگ مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , عکس مهدی احمدوند در آهنگ بگو من کجام , متن آهنگ مهدی احمدوند به نام بگو من کجام , مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید بگو من کجام , مهدی احمدوند دانلود موزیک جدید بگو من کجام , موزیک جدید مهدی احمدوند به نام بگو من کجام ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZANE در تاریخ 1392/04/28 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

MERCII.AALI BOODشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی برای سرگرمی... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدوم مطلب بیشتر گذاشته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 344
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 164
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 319
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 1,157
  • بازدید سال : 96,583
  • بازدید کلی : 1,855,567